Αναγνώστες

Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!!!

Με μεγάλη μου χαρά παρέλαβα από την αγαπημένη μου φίλη Εύη Καρέλλα και το υπέροχο ιστολόγιο της "Στάση Νηπιαγωγείο" ένα βραβείο. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ Εβίτα μου.Με τη σειρά μου το δίνω σε 10 αξιόλογα ιστολόγια που παρακολουθώ

Στην Τασουλα και τα blog της 24ο Νηπιαγωγειο Κατερίνης
και Παιδική φωλιά
Στην Έφη και το blog της Παίζω και μαθαίνω στην ειδική αγωγή
Στη Βούλα και το blog της Προσχολική παρεούλα
Στη Λία και το blog της Κόλλα-ψαλίδι-χαρτί
Στη Σοφία και το blog της Η σοφία ... των νηπιαγωγών
Στην Έφη και το blog της Αν όλα τα παιδιά της γης...
Στην Ειρήνη και το blog της Νηπιαγωγός για πάντα
Στις φίλες μου Μαρία, Χριστίνα , Εύη ,Ελένη, Κωνσταντίνα και το blog τους Νηπιαγωγεί....ωση
Στην Αγαθή και το blog της Νηπιαγωγός σε απόγνωση
 

6 σχόλια: